Anhörigcafé

Anhörigstöd finns för att du som hjälper en närstående kan själv behöva stöd. Vi bjuder in till öppet café med varierande aktiviteter en gång i månaden. En trygg och varm mötesplats för dig som är anhörig. Ingen anmälan behövs.
Maj Anhörigcafé: Våravslutning
Vi träffas för fika, samtal och reflektion. Anhörigstöd meddelar om sitt fortsatta arbete. Ett tillfälle att komma med förslag till höstens aktiviteter och evenemang.
Läs mer om anhörigstöd på kommunens hemsida enhet "omsorg & stöd".
Varmt välkomna!
