Herrlaget har match på IP

Söndag kl. 15.00 – Herrlaget tar emot Gammelstads IF!

På söndag fylls IP av blåvita färger när herrlaget kliver ut för att möta Gammelstads IF.

Och som om inte det vore nog… vi har en hemvändare tillbaka i laget! Efter flera år på annan ort är han äntligen tillbaka i de blåvita kläderna igen – det vill ni inte missa.

Kom och heja fram grabbarna, skapa stämning och njut av en härlig fotbollseftermiddag.

Kiosken håller öppet med våfflor, kaffe och läsk.

💙🤍 Avspark 15.00 – vi ses på IP! 💙🤍